Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

woensdag, april 05, 2006

Floortje

Sunset Island
Sinds een tijdje heb ik contact met iemand die voor mij het High School Nieuw Zeeland programma van Travel Active heeft gedaan. Ik heb Floortje ontmoet op een informatiebijeenkomst van Travel Active waar zij mij wat van haar ervaringen tijdens haar uitwisseling heeft verteld. Inmiddels heb ik al vaker met haar contact gehad en vorige keer heeft ze me een paar mooie foto's gestuurd. Ook bovenstaande foto is door haar gemaakt. Je zult voorlopig vooral haar foto's zien. Verder kun je altijd even op foto's links boven klikken voor veel meer prachtige foto's.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heey Jeroen!!

Ik dacht; weer eens ff genieten van de New Zealand experience......Echt super wat je met je site allemaal doet!!
Ennnnn.......ik ben erg vereerd dat mijn foto\'s op je site staan ;):D!!!
Super veel plezier en succes met de aanloop naar een te gekke reis!!

Groetjes, Floortje
P.S. Mag ik mee in je koffer?;)

maandag, april 10, 2006 8:03:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home