Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, maart 28, 2006

High School Guide

Nu ik ben geaccepteerd voor het High School Programma voor Nieuw Zeeland gaat de bal pas echt rollen. Ten eerste gaan ze nu natuurlijk serieus voor me op zoek naar een gastgezin. Daarnaast krijg ik nu m'n High School Guide toegestuurd. Dit is een boekwerk waarin alle informatie die ik moet weten in staat. De komende weken zal ik deze stuk voor stuk posten. Zo krijgen jullie nog meer een idee hoe het ermee staat.

Ik zeg nou wel dat het er komt maar ik moet zeggen dat ik het ga proberen. Ik heb nu namelijk testweek en over ongeveer 7 weken mijn centraal examens. Dus erg veel tijd om te posten zal ik denk ik niet hebben. Maar we gaan het gewoon proberen.

Ik moet nog even vermelden dat het voorgaande stukje is geschreven door mijn beste vriend Sven. Dus alle credits voor hem.