Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

woensdag, maart 22, 2006

Definitieve acceptatie!

Vandaag ben ik definitief geaccepteerd!!!


Dat wil zeggen dat ze in Nieuw Zeeland heil in mijn uitwisseling zien en ze daar nu een gastgezin voor me gaan zoeken. Ik val nu ook onder de plaatsingsgarantie. Travel Active heeft mij zojuist gebeld. Ze doen zometeen een postpakket op de post met daarin de acceptatie-informatie en het handboek Nieuw Zeeland. Daarin staat alle informatie die ik nodig ga hebben tijdens mijn uitwisselingsjaar. Het wachten is nu dus voor deel 1 eindelijk afgelopen maar voor deel 2 begint het pas. Namelijk het wachten tot NZIIU een geschikt gastgezin voor mij heeft gevonden.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd en nu maar hopen dat je bij een gastgezin komt met een heeeeel groot huis ;):P

woensdag, maart 22, 2006 12:58:00 a.m.  
Blogger Jeroen Wilms said...

Maar nog belangrijker..., een computer. Dan kan ik nog tenminste contact houden

woensdag, maart 22, 2006 1:15:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home