Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

woensdag, april 05, 2006

Poll en Nieuwsbrief

Ik heb vanaf 3 april een poll op deze site. Je kan hier stemmen wat je van deze site vindt. Op den duur komen er weer andere. De volgende zal waarschijnlijk zijn wat je van mijn hele onderneming vind.

Verder heb ik links een plek gemaakt waar je je kunt inschrijven voor een nieuwsbrief. Ik ben van plan eens per maand een nieuwsbrief te schrijven met daarin de hoogtepunten van de afgelopen maand ten aanzien van mijn avontuur naar Nieuw-Zeeland.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Super cool:D
Ik hoop dat ik t ook nog wel via jou hoor;)

woensdag, april 05, 2006 4:28:00 a.m.  
Blogger Jeroen Wilms said...

Tuurlijk!

woensdag, april 05, 2006 4:30:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home