Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, april 11, 2006

Doorzettersmentaliteit

Hoi knul,

Het is alweer even geleden dat ik via je site gereageert heb, maar vandaag komt het er dan weer eens van.
Nu lijkt het of we het anders nooit over nieuw-Zeeland hebben, maar dat is natuurlijk niet zo. Dagelijks onderwerp van gesprek is het . Of we het nu hebben over piano spelen, de boot, kleding, de opmerkingen van je broer of zus, bij alles zit Nieuw Zeeland in ons hoofd. Het komt ook steeds dichterbij en daardoor wordt het natuurlijk ook steeds spannender: voor jou, voor mij , je zus en broer, papa en niet te vergeten Marloes en alle andere vrienden en vriendinnen.
Ik vind het knap zoals je je er nu doorheen slaat, met alle toetsen op school, je werken bij Ronald, je hobby's en ook neem je af en toe wat tijd voor jezelf (dat zou soms weleens wat meer mogen, maar dat weet je zelf ook).
Ik ben erg benieuwd hoe het daar allemaal zal gaan, maar heb er vertrouwen in dat je dit avontuur aan kunt. Je hebt er al zo naar uitgekeken dat je er nu zo langzamerhand wel aan toe bent om te gaan.
Beide weten we dat het niet altijd gemakkelijk zal zijn: jij op je eentje aan de andere kant van de wereld en ik hier, maar ik vind het niet zo gemakkelijk om je los te laten. Ondanks dat gun ik je deze ervaring van harte en je hebt al jaren een doorzettersmentaliteit dus dit gaat ook lukken.

Lieve knul, geniet van 't leven en vooral van je tijd daar.


Mama